//
you're reading...
różne, trening, zawody

Nietypowy wpis blogowy

Hmm…
Do najbliższego startu tri pozostało mniej niż 90 dni. Połówka w Suszu, bo o niej mowa, może być trudniejsza niż się spodziewałem…
Od ostatniego basenu i mojego na nim pływania minęło już ponad 8 tygodni. Zresztą wcześniej w wodzie byłem w Borównie (dla niezorientowanych – 02.09.2011) więc średnia z ostatniego półrocza jest imponująca😀
Poza tym suma kilometrów biegowych należy do najniższych od początku mojego regularnego biegania. Od stycznia nie miałem większych tygodniowych przebiegów niż (sic!) … 25km. Na dodatek ostatnie bieganie – tak mniej więcej z pierwszej połowy marca – zakończyło się przewrotką i zbiciem pięty. W konsekwencji – USG wykazało jakieś dziwne wypustki na kości piętowej. I czekam jak kania dżdżu na kolejną wizytę u ortopedy i rehabilitację. Bo jak powiedział Pan-Od-Prześwietlenia: teraz Pan odpuści to jeszcze te triathlony w tym roku będą w zasięgu…
Poza tym chwil wolnych ostatnio jak na lekarstwo bo Sport GURU pochłania każdą wolną i zajętą …
I co mi pozostaje w związku z tym?

Postanowiłem co następuje:
Susz – dalej zakładam, że w nim polecę – i to poniżej 5 godzin
Koniec z piwkiem i winkiem (jak ja uwielbiam zdrobnienia😉
Zaczynam pływać i jeździć ‚na zakład’ rowerem
Bieganie – trochę później bo nogę (lewą) mam jedną😀

DZIDA !!!
… bo nie ma opie….nia się😀

Dyskusja

4 thoughts on “Nietypowy wpis blogowy

  1. waga – jeszcze o tym zapomniałem – plus 7 do poziomu z POZnania😦
    jest z czym powalczyć !!!

    Posted by trojpolowka | 11 Kwiecień 2012, 06:23
  2. Ooo, widze dobra inspiracja;P

    „na zakład” to znaczy z kimś?

    Posted by Kate | 11 Kwiecień 2012, 06:44
  3. trenieng zakładkowy, inaczej zwany cegłą lub brickiem😉
    chodzi o bieganie zaraz po rowerze – wtedy nogi są dość takie zmęczone😀

    Posted by trojpolowka | 11 Kwiecień 2012, 06:51
  4. aaa..
    O bricku to słyszałam, ale nie wiedziałam, że to sie tak po polsku nazywa;)

    Posted by Kate | 11 Kwiecień 2012, 13:14

Skomentuj

Kategorie

Blog Stats

  • 15,825 hits

Arturowy fejs

