//
you're reading...
trening, zawody

na POZnań na życiówkę !!!

dzisiaj – na ostatnim treningu przed POZnań maratonem utwierdziłem się uwierzyłem, że jestem w stanie biec na wynik poniżej 3.10😀
tej wersji się trzymam – widocznie się superskompensowałem😉
prędkość do mnie przemówiła sama😀
jeszcze tego nie doświadczyłem, żeby 4.30 przez 9 km było w pierwszym zakresie!
myślałem początkowo, że coś nie tak jest z garminem, wskazującym prędkość w okolicach 4.40 przy tętnie 120. Ale potem serce nie biło szybciej niż 145 a tempo 4.30😀
zagwozdką tylko jest wybór butów – czy zaryzykować z nike free 3.0 czy pozostać wiernym brooks’om ??? Free zaliczyły dwa wybiegania po ok 30km bez problemów (znaczy moje stopy:D)
trzymajcie kciuki za mnie w niedzielę od 10.00 do 13.05😀😀😀

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Kategorie

Blog Stats

  • 15,825 hits

Arturowy fejs

