//
you're reading...
recenzje srzętu

być jak BOLT czyli Puma FAAS 300 in da haus :)


Apetyt na nie miałem już od kilku miesięcy. Tylko nigdzie w Warszawie ich nie sprzedawali. Ktoś mówił, że są ponoć w Markach w centrum M1, ale to koniec świata przecież. Na allegro, sprzedawca z Ciechanowa bodajże, miał je w dobrej cenie i pełnej rozmiarówce, ale nie mogliśmy ustalić jak z tą numeracją jest w pumach … Potem na jednym z wieczornych spotkań biegowych PGWB w Warszawie zobaczyłem je na nogach koleżanki Ani – i nawet mierzyłem (trochę za małe były oczywiście, ale poczułem jaki to fajny but). I wreszcie zdarzył się wyjazd do rodzimego Gdańska – i pięknie zaopatrzony sklep Pumy w CH Klif. Faas 250, 300, 500 w tylu kolorach, że zakręciło się w głowie😉 Najpierw ustalałem numerację, potem krótka lista kolorystyczna i finalnie – TADAM!
Całość operacji trwała dobrze ponad godzinę, ale w super atmosferze, z zakupami również dla Sylwii 500tek, i duuużym rabatem. Dobry strzał i start testów!
Całość opisu do końca października 2011🙂

 

Skomentuj

Kategorie

Blog Stats

  • 15,825 hits

Arturowy fejs

