//
you're reading...
zawody

w niedzielę Borówno :O

czy sprawię sobie prezent urodzinowy i urwę kilka(naście) minut z wyniku z Susza?

zobaczymy …

Nowa tylna opona (poprzednia została ukąszona skutecznie przez krawężnik), przesunięte do przodu siodełko, nowe okularki (szwedki :O), nowy top – typowo triatlonowy, bez rękawów i w zasadzie sama siateczka… Tyle upgrade’u hardware’u😉
Zapomniałbym😉 o zdobytych szlifach w Górznie i Habdzinie – już na pewno krócej mnie będzie widać w T1 i T2. Bo przecież popłynę (pod pianką ma się rozumieć) w tym czym będę jechał na rowerze – w Suszu się przebierałem z kąpielówek owijając ręcznikiem😀 i dopiero zapinałem pasek HR od garmina, wkładałem skarpetki (dedykowane do roweru i drugi zestaw do biegu …). A teraz pasek będzie już pod koszulką, nie włożę skarpet i … już 5 minut do przodu! W T2 tylko zmienię buty no i założę skarpety jednak – wszak to  21km – to się mogę zatrzeć. Wietrzę tutaj kolejne oszczędności bo w Suszu  – nie dość że znowu owijałem się ręcznikiem, aby zmienić spodenki, założyć podkolanówki to jeszcze zapomniałem chipa i bez niego wybiegłem ze strefy zmian :O Tego w Borównie nie powtórzę, na pewno będzie szybciej.
Pogoda ma być … gorąca niestety, ale dla wszystkich taka sama!
Vamos Chyła, vamos🙂

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Kategorie

Blog Stats

  • 15,825 hits

Arturowy fejs

